|
Gartlc Forum o vzgoji, negi, razpoznavanju in izmenjavi rastlin, sodelovanju z naravo ter druženju ljubiteljev vrtnarjenja
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
brbr
Pridružen/-a: 06.06. 2013, 12:30 Prispevkov: 8002 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 01 Avg 2023 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
Aladin,
Javni prevoz je, seveda, super. Ampak predstavlja le kurativo - blaženje stanja. Ne odpravlja pa ključnega problema.
Tudi električni avtomobili so samo prelaganje problema z ene strani na drugo.
Ni toliko važno kaj voziš ampak koliko. Vozim starega (mislim da šteje med 25 in 30 leti) golfa (diesl). Vendar trdim, da je to zelo "zelen" avto, Na leto mu rezervoar natočim 3x. Poleg tega, bi v teh, recimo 25 letih gotovo zamejala 3 sodobne "nad zelene" avtočke.
Kar se politike podjetji tiče. Pravila poslovanja bi morala določiti država in podjetja bi se jih morala držati ali pa v tej državi ne bi delala.
Osebno sem sicer prepričana, da so razni "strateški partnerji" samo drug izraz za novo obliko kolonializma. Nobeno tuje podjetje ne gre v tujo državo zato, da bi prebivalci tiste države bolje živeli, ampak, da bi podjetje več zaslužilo. In v tuji državi ostanejo samo toliko časa dokler imajo dobiček. Potem pa gredo iskat zaslužek drugam in jih prav malo briga v kakšnem stanju zapustijo okolje iz katerega so odšli.
Tudi ta novodobna težnja, da od vsega vzameš samo dobro, slabo pa pustiš, se bo morala spremeniti. In to na vseh področjih (javno in zasebno). Če hoče recimo v Slovenijo priti nov ponudnik telekomunikacijskih storitev, bi moral biti pogoj, da poleg dobičkonosnih področij vzame in "pokrije" tudi del države, kjer ta posel ni rentabilen in se ga zato vsi branijo. In belih lis nepokritosti s signali ne bi bilo več.
Tudi Ljubljanska banka, naprimer, bi morala biti zavezana, da vzdržuje del neprofitnih poslovalnic, zato, ker je to pomembno na nivoju države. In tako naprej, ... _________________ naredimo svet lepši |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Melona
Pridružen/-a: 28.03. 2014, 17:10 Prispevkov: 4557 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: 01 Avg 2023 17:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, Aladin, običajniki gotovo nismo tako močni, da bi obrnili trend. Imamo daleč premalo discipline, motivacije, znanj in podatkov. Kakorkoli grdo se sliši, brez prisile in kaznovalne politike se mase ne bodo zganile. Meni je v lastno zadovoljstvo, če lahko kakšno packanje manj naredim ali kakšno enoto energije manj potrošim. Tako za mirno vest. In to je vse, kar bi pričakovala od slehernika. Ker se mi zdi samo po sebi umevno.
Od države pa, da se neha truditi za tranzitni in tovorni promet po cestah in se loti železnic. Da se čimveč preseli na tire. Da pa seveda ne bo treba čakati na premik tovora iz Murske Sobote v Ljubljano ves teden, torej posodobiti železniško infrastrukturo. Delo od doma še pred kratkim ni bilo zakonsko urejeno, danes končno za silo je in bi ga bilo treba vzpodbujati, tudi zaradi prometa.
Zakonsko bi bilo treba olajšati, ampak res olajšati prodajo pred domačim pragom. Ne loviti s kaznimi, ampak po zdravi pameti omogočiti menjave in prodaje blaga, ker bi od ozko lokalnega trgovanja država imela več dobrega, kot ima zdaj. Mimogrede, organizirati bolšjaka ali postaviti stojnice za blagovno menjavo je tako zapleteno in drago, da te mine. Kdo ima kaj od tega? Ampak to je le eden od problemov, ki politiki preprosto niso mar. Ker odkar smo samostojni, stihijsko urejamo le tiste zadeve, ki jih kdo zlobira ali izsili. In se uredijo večinoma zato, ker je koga strah, da bi se mu z glave pocedilo maslo. Strategije pa nimamo nobene. Politika se nastavlja kameram, vtika nos v vse mogoče stroke, samo dela ne. Ko so lobirali naravovarstveniki, se je razmnožila populacija medveda in volka. Ko pri naslednji garnituri zlobirajo lovci, se odobri odstrel. Za bruhat. Skratka, do zdaj so se še vsi znali delat, da delajo, delo pa nikoli ni bilo opravljeno.
In ker jim ne zaupam, da bodo kadarkoli rešili kaj bistvenega v zvezi z okoljem, se pač grem naravovarstvo s svojimi drobnimi ukrepi. Kaj mi pa sploh drugega preostane? Je že Crtj izvrstno pojasnil, zakaj nima smisla lulati proti vetru. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pepe
Pridružen/-a: 13.03. 2014, 20:03 Prispevkov: 785 Kraj: Konjice
|
Objavljeno: 01 Avg 2023 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Glede prometa: predvsem javne službe so preveč centralizirane. Lep del kapacitet UKC Lj lahko kar pozabimo, če se "odpovemo" delavcem, ki se vozijo več 10 km daleč. Sam sem 100 km stran, poznam 4, ki so v bližini doma in tam delajo. Pa gotovo niso edini štirje od tako daleč.
Če pa se to razbije, pa bo seveda malo bolj komplicirano, ko diagnoza ne bo pravilna na začetku. Kaj to pomeni, si seveda lahko predstavljamo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
crtj
Pridružen/-a: 14.06. 2013, 15:31 Prispevkov: 5502 Kraj: MS
|
Objavljeno: 01 Avg 2023 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
brbr je napisal/a: | Pravila poslovanja bi morala določiti država in podjetja bi se jih morala držati ali pa v tej državi ne bi delala.
|
To je možna pozicija, če si država, za katero se sicer podjetja tepejo, da bi smela biti v njej... Realno stanje je zelo drugačno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
živa
Pridružen/-a: 10.06. 2013, 07:44 Prispevkov: 2431 Kraj: Žiri - NM
|
Objavljeno: 17 Avg 2023 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
res je, kot ste že vsi napisali, le kapital je pomemben oz. dobiček. naša država je pa že tako skorumpirana, da v EU take ni.
melona je lepo napisala: samo pretvarjajo se, da delajo oz. če jih nekdo prisili, npr. najmočnejša veja oblasti - medij, ki to danes pri nas ni. _________________ Lp, Živa |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aladin
Pridružen/-a: 17.06. 2013, 20:14 Prispevkov: 953 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: 17 Avg 2023 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
Res je, da je gonilo dobiček. In če se tega zavedamo, je potrebno to izkoristit.
Ajde, glave skupi in pogruntajmo, kako bi želja po dobičku doprinesla k dobrobiti planeta.
Slovenija pa je glede skorumpiranosti nekje na sredini EU... kar pa seveda ni opravičilo.
Me prav zanima, če bo padla kakšna kazenska ovadba ali vsaj odškodninska tožba zaradi divje spremembe namebnosti in posledično izdaje gradbenih dovoljenj na območjih, ki so na zavarovalniških zemljevidih označena rdeče.
In zaradi opuščanja ukrepov proti poplavam v zadnjih letih. Treba se je zavedati, da je precej družin, ki sicer imajo zemljišče, na katerem je stala hiša, ki pa so v zadnjem mesecu postala efektivno nezazidljiva.
Sam nimam dovolj podatkov, da bi se tega lotil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|